Wednesday, 6 April 2011

bermulanya cerita.......




puteri kandungku..dilahirkan pada 28.7.2007 jam 8.15 pagi di Pantai, Air Keroh, Melaka. seberat 3.08kg kumpulan darah B(-ve).. disambut oleh Dr Elias. (yang hensem tu)  eeeemmm hasil perkongsian hidup aku dengan Shamsul Baharin lahirlah Qaira.. yang nama asalnya Aqbarah Batrisyia Baharin dan 40 hari kemudiannya dibuang Baharin sebab semasa dalam pantang Qaira menangis tak henti2 sampai biru2 lidah.. ramai yang cuba mengubatnya.. sampai ada yang menggelarnya ' Siti Albab' (Lawan Ahmad Albab-cerita p.ramlee)...
Tq tuk makitam... yang habis semua lagu dinyanyinya dari lagu melayu sampai lagu tamil....tengah malam kul 12 tgh malam gi cari tok dukun kat bank ocbc (time tu kat depan pasar segamat).... makusu yang mendodoikan qaira... sampai lenguh2 tangan.. paklong pun sama... pakuteh n makuteh yang sampai tengah malam pun datang tengok2kan si qaira ni yang tak nak berhenti menangis...makcik yang tak putus2 bagi semangat kat kami....
n terima kasih yang tak terhingga tuk mak abah  yang hari2 tak tido malam dengar dendangan Qaira ni.... Tq semua...

1 comment:

  1. sekarang qaira dah berusia 3 tahun 8 bulan dah

    ReplyDelete